Wybór architekta

Wspomniany wcześniej znajomy z biura projektowego polecił mi architekta – Wojtka Frania z pracowni terra studio (niestety strona jest „trochę” niezaktualizowana jeśli idzie o ich portfolio).

Spotkanie trwało jakieś 2 godziny, pokazałem Wojtkowi co nam się podoba, omówiłem układ działki, wszystkie istotne elementy o jakich wtedy wiedzieliśmy i pamiętaliśmy.

Po kilku dniach otrzymałem od Wojtka dodatkowe materiały (wizualizację i kilka projektów których nie było i nie ma na stronie 😉 ) i wycenę.

Koszt był dla nas akceptowalny, gdyż takiego się spodziewałem. Trochę pokombinowaliśmy, gdyż mamy znajomych branżowców i część projektu robiliśmy sami (przez znajomych) – wyszło taniej, ale niekoniecznie lepiej.

Osobiście polecam wszystkim zlecanie jednak kompleksowej usługi. My ostatecznie zamówiliśmy w terra studio:

  • architekturę – z wizualizacją budynku z zewnątrz i 2-3 rendery przestrzeni wewnątrz,
  • konstrukcję,
  • ogrzewanie,
  • projekt rekuperacji,
  • projekt wjazdu.

Pomimo, iż mieliśmy znajomych branżowców rekuperację, ogrzewanie i wjazd stwierdziłem że chce mieć od jednego fachowca. Wjazd – bo musi się komponować z całym projektem, reku i ogrzewanie bo trzeba uwzględnić układ pomieszczeń, przeszklenia, itd. Stwierdziłem ze jak będzie mi zimno to będę wiedział do kogo pisać że zaprojektował do d…. 😉

Skomentuj

